View Single Post
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Sitat av Onkel Smågodt
ett næringslokale som "du kan gjøre hva faen du vil med" tror jeg du må lete lenge etter. De fleste som leier ut seriøst, vil la være ringe deg. Sett ut en annonse på finn.no, der dere skriver litt om klubben, og hva dere driver med. Ta kontakt med interresante utleiere, presanter dere ordentlig, og utelat at dere vil "gjøre hva faen dere vill med lokale". Eg hadde lagt på.

Er det ikke treningslokale dere er ute etter? høres ut som dere på forhånd har tenkt knuse lokale, så vær nøye med hvordan du ordlegger deg. det er utleiers marked.

ett lite spørsmål, denne utleiren som dere ble dårlig behandlet av, hadde dere gjort hva faen dere ville med lokalet hans?
Vis hele sitatet...
Ett næringslokale hvor jeg kan gjøre hva faen jeg vil, kan jeg ikke tro kan være så sykt med stress å skaffe. Så lenge utleieren har en kontrakt på ca 5 år med oss åvi betaler 10k i måneden kan ikke jeg se noe problem.
Vi er ute etter hvilket som helst lokale vi kan leie, kriteriene er at deter toalett, åvi kan gjøre som sagt, hva faen vivil.
Det er snakk om maling og dekorasjon av andre slag.
Nårjeg snakker om at vi må kunne gjøre hva faen vi vil, snakker jeg om at vi måsom sagt kunne male osv, med andre ord, ett lite lagerlokale er ikke noe stress sålenge vikan gjøre det vi vil.




Sitat av duxo
Hva med å høre om muligheter for å leie tider hos allerede etablerte kampsportklubber?
Vis hele sitatet...
Vi har allerede gjort det - mange ganger.
grunnen til at vi er lei av det er:
1. Sykt høye priser
2. Sære treningstider
3. kan ikke gjøre hva vi vil med lokalet
4. de fleste lokalene ligger i sentrum, der der for lengst er bedre etablerte treningsklubber. Med andre ord, vanskelig å skaffe fler medlemmer
5. kan ikke sette treningstider selv
6. osv
Sist endret av Spelly; 2. april 2008 kl. 08:49.