View Single Post
Better than thou.
For det første misforstår du totalt hva jeg sier her; jeg mener ikke at han skal benekte noen ting men at han ikke vil få noen strafferabatt om han kommer med en uforebeholden tilståelse før han har skaffet advokat. Faktisk er han overhodet ikke nødt til å oppføre noe annet enn den personlige informasjonen som trengs for å sette ham inn i systemet før han har snakket med advokat. I tillegg er det jeg sier vedrørende ransakelsesordre korrekt. Hvorvidt loven sier at man skal få strafferabatt ved en uforebeholden tilståelse eller ei kan jeg ikke svare på da jeg ikke fant noe på lovdata ang. dette, men jeg ser gjerne at du kommer med kilder. Og ja, jeg er klar over at det er politiadvokaten som fremmer påtale.

For det andre kan du godt være litt mindre cocky når det gjelder å uttalle seg om ting du ikke har peiling på. Jeg gikk nettopp gjennom innleggene dine og der fant jeg mer enn et par poster der du viser at du ikke kan hva du snakker om. Det er greit å påpekke feil i innlegg, slik blir vi alle klokere, men ikke kast stein når du sitter i glasshus.

(Og ikke prøv deg på disse hersketeknikene dine er du snill, det er bare irriterende.)