View Single Post
Sitat av GothQueen
Hovedpunkter og hovedpunkter, men det er vel de som er mest brukt, og kanskje gir "raskest" nytelse.

Men hva syns de mannlige freakene om sexleketøy som man må være to for å bruke? Hva om dama plutselig en dag hadde satt håndhjern på deg?
Vis hele sitatet...
Håndjern blir vel noe annet, da det ikke innebærer å putte noe opp i anus. Menn forbinder (som stormer sier) det å putte noe opp i rassen som homofil-sex. (Nå er det vel kanskje ikke sånn at alle homofile har analsex, men tankegangen er iallfall blitt sånn)

Nå ga jeg deg KP i stedet for å quote, men men...

Er ikke det du sier en selvmotsigelse? Hvis det er menn som er sterke og har stålkontroll over egen seksualitet (og dermed frihet), er det vel nettopp menn som burde bruke sexleketøy? Jeg anser bruk av sexleketøy som "sterkere" enn avholdelse fra sexleketøy, fordi med flere verktøy åpnes flere muligheter for nytelse. Å tørre å putte noe opp i roma er også en statement om at nytelsen kommer først og "folks mening" etter.

Den manglende kunnskapen om sexleker for menn og rompefobien blant menn som denne tråden har avdekket synes jeg faktisk er direkte trist. Et g-punkt er et g-punkt, uansett om det ligger i rompa eller i panna spør du meg. Jeg vil anbefale alle gutter og menn om å ta seg en tur til nærmeste utsalgssted for voksne leker. Om du er ekstra heldig er det en homse i butikken som kan vise deg litt av det utvalget som finnes Ikke vær blyg!
Vis hele sitatet...
Når jeg hører sexleketøy for menn, tenker jeg automatisk på enten plastmus, eller ting for å stimulere prostata. Vi menn er såpass rart bygd opp i forhold til kvinner at vi faktisk har et punkt i rumpa som kan stimuleres til orgasme. Dere kvinner derimot er mer renere og "penere" bygd opp, der dere har klitoris og vaginal stimulans på samme plass. Dessuten har dere kvinner mye mer "g-punkt" enn vi menn for å oppnå orgasme.

At rompefobien er trist kan jeg ikke være enig i, siden jeg selv aldri vil la det gå så langt å få noe stappa oppi anus. Det er for meg ganske heslig, men det er nå bare meg. Om menn vil stimuleres i anus får bli deres sak. Uansett er sex idag mye mer friere, og ting prøves mer å mer ut, både kvinner og menn.