View Single Post
se her ja. endelig litt mere liv på tråden. straffeskylden var ganske opplagt da pakken var på vei til meg. så hadde ikke kommet noe lengre med og nekte.og siden steroider ikke er spes straffbart og lovlig og oppbevare/bruke var det like greit og tilstå.
Det blir jo veldig vanskelig og nekte for ting de faktisk har funnet hjemme hos meg.
noen forslag til en god advokat i oslo/akershus omerådet? har prøvd og kontakte et par men ingen ser ut til og ta dette spes alvorlig.(fikk beskjed på tlf om og sende all info på mail uten og få noe svar overhodet)
vindheim clenbuterolen var til det clenbuterol brukes til vanligvis. vektreduksjon.
ellers noen ideer til strafferamme for dette her? har ikke fått vite noe fra politiet overhodet
og er mildt sagt nervøs for hva som kan skje fremover her.(Det jeg selvfølgelig er mest nervøs for er blåvaliumen da jeg ikke aner hvordan straff jeg kan få,men den er heller ikke erkjent straffeskyld for da jeg faktisk ikke aner hvorfor dritten var i pakken)

Prøvde også og hente ut mobiltelefon og div annet igår men ble da blankt avvist (igjen) og fikk beskjed om og prøve igjen torsdag. de så ikke ut til og bry seg veldig mye om at firmaet mitt taper flere tusen kroner da de har alle varene mine eller at jeg er umulig og få taki på tlf for arbeidsgiver etc. selv om jeg hadde med meg kvitteringer og bankutskrifter på alt av innkjøp til firmaet.

aner dog ikke hvorfor jeg innrømte bruk av stoffer før. og angrer veldig på det nå men er jo umulig og få gjort noe med i ettertid?

Sitat av nidhogg
Du må for ALL del ikke snakke mer med politiet før du har en advokat til stede.


- Alltid spør om å se ransakelses ordre, har de ikke NEKT politet adgang.
- Aldri avgi forklaring uten advokat til stede.

Forslår at du snakker med en advokat om hva du skal gjøre med dette.


Ønsker deg lykke til, og håper du får ordna det.
Vis hele sitatet...
vanskelig og nekte de adgang da de tok nøkler etc og kastet meg på ventecelle og sa "Vi tar også en titt hjemme hos deg" uten at jeg fikk svart noe på det.