View Single Post
Sitat av Trippa
Min forventning til amfetamin var skyhøy i forhold til det jeg satt igjen med, og dette var faktisk utrolig nok god amfetamin jeg fikk. Jeg ble jo nesten litt forelsket i rusen med en gang, desværre. Trodde amfetamin ville sende meg til en annen verden mildt sagt, men det var jo totalt feil Uansett så har jeg etter utallige gram funnet ut at det er et ganske ubehagelig stoff som gjør seg best en sjelden gang på fest.

Det er også veldig sant som Speq sier, det tar som regel et par ganger før man vet hva rusen går ut på, for å si det sånn, men sånn som du beskriver det har dere nok betalt masse penger for et pulver som inneholdt svært lite amfetamin. Hvis noe i det hele tatt? Man skal absolut merke en eller annen form for kraftig stimuli selvom det er første gangen. Rusmiljøet består desværre av altfor mange folk som vil tjene mest mulig på minst mulig og dere kom borti en av disse folkene. Venn eller ikke venn, for mange drog-brukere verdsettes penger fremfor vennskap.

De reneste amfetaminene jeg har vært eier av har luktet svært lite, det har vært helt hvitt, klumpene har delt seg lett og amfetaminen har vært myk å ta på, ikke som når noen har putta knust paracet i det. Mange tror at jo mer amfetaminen lukter, jo bedre, men det er helt feil etter min mening. Det kommer vel litt ann på om man liker rusen som kommer av selve amfetaminen eller giften det er kuttet med. Stinker amfetaminen omo coulor ol. så kan man regne med en jævli nedtur selvom den kanskje funker som bare det.

Jeg begynner å prate som en gris, massevis av energi, stemmningsleiet er høyt, jeg er glad, kan holde samtaler i gang altfor lenge og har grøssninger som går fra bunnen av ryggen og opp. Det å ta seg i fjeset følels merkelig og klør man seg selv i bakhuet så henger følelsen av at man klødde seg igjen lenge. Av de bedre typene jeg har fått så har jeg heller ikke fått noen nedtur der jeg er dårlig og følelsen kan minne som jeg har vært på en båt i full storm, derav blitt sjøsjuk.

En liten huskeregel som er spesielt grei på kokain og amfetamin: Prøv og vær sikker på at det gir effekt før du kjøper Man skal ikke sitte og si " jeg tror jeg føler noe", da kan du heller kjøpe mel.
Vis hele sitatet...

Du er så vannvittig god til å formulere deg. Den skal du virkelig ha.
Hadde helt glemt prikkingen i bakhodet da det er år og dag siden jeg tok amf sist.

Har personlig hatt en del speed turer hvor jeg blandt annet har havnet i en type "transe" hvor man lukker øynene og bare flyter bort fra verden selv om man faktisk er veldig oppegående.
Vanskelig å forklare... :-)

Og av god amf vil man faktisk få så mye energi at man for eksempel kan begynne å vaske huset for første gang på 5 år, ta oppvaska, gå en 2-3 mil og lignende "sprøe" ting. :P