View Single Post
Sitat av margido
Definer sexleker for menn da? Fitte på boks?

Det finnes vel heller mer leketøy for kvinner enn for menn, iallfall av den typen jeg kunne ha brukt. (les: KUNNE)
Da utelukker jeg analkuler og andre typer som man putter opp i anus.
Grunnen til at det er sånn som det er, tror jeg, er at vi mannfolk er stemplet som macho og det sterke kjønn. Kvinnfolk derimot, skal være uskyldige, søte, sexy og kunne tilfredstille seg selv slik at vi menn skal bli forført av kvinnen. Derfor tror jeg at sexleketøy er mer akseptert for kvinnen enn for mannen.

(Nå skal det sies at jeg ikke støtter dette synet med kvinnen, men dog..)
Vis hele sitatet...
Nå ga jeg deg KP i stedet for å quote, men men...

Er ikke det du sier en selvmotsigelse? Hvis det er menn som er sterke og har stålkontroll over egen seksualitet (og dermed frihet), er det vel nettopp menn som burde bruke sexleketøy? Jeg anser bruk av sexleketøy som "sterkere" enn avholdelse fra sexleketøy, fordi med flere verktøy åpnes flere muligheter for nytelse. Å tørre å putte noe opp i roma er også en statement om at nytelsen kommer først og "folks mening" etter.

Den manglende kunnskapen om sexleker for menn og rompefobien blant menn som denne tråden har avdekket synes jeg faktisk er direkte trist. Et g-punkt er et g-punkt, uansett om det ligger i rompa eller i panna spør du meg. Jeg vil anbefale alle gutter og menn om å ta seg en tur til nærmeste utsalgssted for voksne leker. Om du er ekstra heldig er det en homse i butikken som kan vise deg litt av det utvalget som finnes Ikke vær blyg!