View Single Post
På mange måter tror jeg du blir mer påvirket at miljøet du er i + en liten dæsj av din egen smak.
For min egen del har jeg tatt med meg mesteparten av musikken jeg har digga opp gjennom årene, noe som gjør at jeg har en salig blanding av en musikksmak.

Litt av grunnen til at noen liker type hip hop og type reggae når dem tar å røker seg en spliff er at det er ofte veldig melodiøs og avslappet musikk.
Men selvfølgelig så er det alltid noen som bare må gå mot strømmen og digger Type O Negative (rolig og melodiøs tung metall) eller mer ekstreme Cradel of Filth. Bodde sammen med en som røykte mye og hørte på disse, og da vi hadde felles stue så måtte jeg bare høre jeg også.
Selv om jeg ikke hadde prøvd å røyke selv på denne tiden merker jeg at jeg lett kan sette på litt tung agressiv musikk selv om jeg bare chiller med en jonas.

Min observasjon på mdma både ren og i mer utblannet E er at Trance Acid og Dance kategorien tiltaler veldig siden dette er flytende rytmisk stabil musikk. Som igjen får dansefoten til å rikke seg, selv om jeg aldri hadde orket danse på ren mdma så kjenner jeg at jeg har veldig lyst Kanskje påvirket av jentene som abusolutt ikke greier å sitte stille når det kommer god electronica

Noe som gjør meg forbannet er mennesker som absolutt skal høre sin musikk hele tiden, samme hvilken kategori det faller under så er det digg med litt variasjon. Men allt etter situasjonen.

Men poenget jeg egentlig ville frem til at det handler mer om miljø og hvem du er med, også om du selv er en dominerende person som avgjør hvilken type musikk du blir å høre på samme hvilket drog du foretrekker.
Men selvfølgelig røyker du tjall på jamaica med jamaicanere i 1 år skal jeg nok love deg du kommer tilbake med dreads og Marley tattoo

Nok om det, jeg må jobbe videre og lengte hjem til senga og en god jonas.