View Single Post
Sitat av cricket8
Jeg går allmen vg2 og har nettop fylt 19 år. Jeg hadde et friår på high school i USA derfor startet jeg med de som er et år yngre enn meg i vg2 (hvis noen lurte på det). Den største interesssen min er å bli rik. I tilegg til å oppdra et par barn og ha ei drit fin dame.
Vis hele sitatet...
Godt at du har verdiene i orden.
For ikke så lenge siden lest jeg en repotasje i Aftenposten med en milliarder som sa at for å bli rik bør man starte eget firma istedetfor å jobbe seg oppover i systemet. En annen ting er at jeg liker ting som er litt på kanten liksom, elser mafia og fengsels filmer. Tenkte derfor at jeg skulle starte en club i USA eller noe, så det likevel ikke er helt ulovlig.
Derfor skal jeg etter all sannsynlighet starte eget firma etter å ha utdannet meg. Det jeg lurer på er om man bør gjøre dette i andre land enn i Norge?
Vis hele sitatet...
Du har tenkt å starte en «club» i USA, men lurer på om du skal starte den i Norge eller ikke?
Siden det er så mye jantelov her. Tenker at hvis jeg blir rik så kan jeg liksom ikke leve så fritt her i landet som i andre land, avisene blåser opp alt.
Vis hele sitatet...
Med dine syn på saker og ting, så er jeg sikker på at du kommer til å med glede venne deg til den søtlige kløen i ansiktet av blitzlyset.
En anne ting er at jeg synes "mixed girls" er så fine og de er det lettere å få tak i USA siden de har et mer flerkulturelt samfunn.
Vis hele sitatet...
Du synes altså at et flerkulturelt samfunn er flott siden du da får sjansen til å pule halvmørke jenter?
Skjønner hvis folk synes dette virker litt crazy å ville bli så rik.
Vis hele sitatet...
Ja.
Likevel, er det noen som har noen tanker rundt dette?
Vis hele sitatet...
Kom ned på jorden igjen.