View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av hyys
"Du er så fordømt stor i kjeften hyys, med det pisset ditt om at "millitæret er noe alle mannfolk skal gjennom", i alle tråder som handler om millitæret."
Vis hele sitatet...
Veit du kva? Eg blir provosert av folk som deg, som hevder at militæret er nødvendig. Eg er på generelt grunnlag einig i at verneplikta er eit viktig instrument for å sikre demokratisk kontroll over militæret i eit demokrati. Det begrunnar eg med at ein god del studier viser at vernepliktige i langt større grad enn yrkessoldater stillar spørsmål ved order. Vernepliktige er også rimeleg tungt forankra i det sivile, og eg håpar difor at det vil vere vanskelegare å settje militæret inn mot demonstrasjonar og andre sivile med ein /sivil/ hær.

Eg personleg er imidlertidig djupt ueinig i måten det norske forsvaret vert drive på, spesielt utanlandsoperasjonar. Då kan du sikkert innvende at eg ikkje treng reise til utlandet, men eg har enkelt og greit ikkje ynskje om å vere del av ein organisasjon som eg meiner er imperialistisk. Difor vil eg ta sivilteneste om eg vert innkalla.