View Single Post
Beklager for å hente opp en gammel tråd, men jeg mener denne er altfor god til å dø.

Jeg og to kompiser satt å røyka oss helt føkka i nærheten av skolen på stedet, også begynner plutselig han ene å snakke om The Grudge, og begynner å lage den helt fucka lyden hun kjerringa lager, jeg friker ut som faen, og løper som om jeg hadde en hitman etter meg. Når jeg tilslutt stopper kjenner jeg at hjertet mitt går ALTFOR fort, og jeg blir svimmel, før jeg svimer av, og våkner av at de står over meg og ler som 2 idioter.

Hørte også om en kar som hadde tatt Extacy eller noe, han ble totalt gærn, og overoppheta i hodet, så han la seg til å sove med hodet i fryseren. Han gjemte seg også under en lampe, fordi han var redd for alle dragene som pusta ild på han.

Og så en siste, jeg og en kompis røyka oss skikkelig fjerne før vi gikk ut midt på vinteren.
Det var ordentlig mørkt og stjerneklart, og vi så liksom at verden var rund. Så vi begynte å fantasere om at vi egentlig var i et rundt akvarium, og stjernene var bare små hull som slapp inn lys og luft og sånn.