Tråd: Microdot?
View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg har fått bekreftet at det var en microdot av trådstarter.

Men.. Så et lite spm.
Jeg har alltid lurt på hva disse microdottene er laget av. Er det noen som vet hva de er laget av? Og hvordan man evt. lager dem? Jeg tenker da på hvordan det er mulig å få en aktiv dose LSD på noe bittesmå seige prikker.?

Hmm..
Paranoy: Etter å ha sett på bildene reagerte jeg på størrelsen på microdottene som var der.
Jeg har vært borti 5 forskjellige typer Microdotter opp igjenom, men ingen av dem har noen gang vært i nærheten av den størrelsen som de bildene.
Ikke at jeg betviler at det er microdotter på bildet. Lurer på om noen har vært borti Microdotter på den størrelsen som er på bildet - i linken til paranoy.

Tidligere - I Norge på 70'tallet har jeg hørt folk fortelle om Geltabs. Det jeg har blitt fortalt var at disse ikke var ment for bare èn person, men at de kunne deles på flere.
Det fantes naturlig nok forskjellige størrelser, men vanlig var ofte å dele en kapsel i 4.
Dette har jeg blitt fortalt fra politlige kilder, der det ble pratet både om Norge og Sverige rundt 70' tallet. Det var den gangen var det visst nok ikke så mye blotters som var på markedet, dette kom såvidt meg fortalt senere.

Det er ikke noen her som tilfeldigvis har erfaring med disse geltabs. Eller vet mer om LSD sin historie i Norge. Når blottern'e begynte å komme markedet o.l?
Sist endret av spQ; 1. januar 2008 kl. 17:51.