View Single Post
stripedcat:
Hm? Gir du deg ut for å være meg? Hva mente du med det forrige innlegget ditt, var det kritikk? Påstår du at jeg ikke har vært hos psykolog eller psykiater? Hm, hater du meg??

LOL -- sorry mac, men jeg vet godt hva du mener med subparanoide tanker, selvom jeg ikke klarte å få til en orntlig rollespill på eksemplet - så er faktisk du og jeg likestilt med mye av samme problemer. Tillit er ikke akkurat enkelt å oppnå hos oss nei, det skal være sikkert og visst. Angeren som følger etter en tillitserklæring er ikke akkurat enkelt å svelge det heller, det er da mange dumme situasjoner oppstår som oftest medfører til såkalte ringvirkninger, eller konsekvens av handling.

Ingen Freud her mann, kun forståelse av en med samme subparanoide tanker som de du beskriver. Håper det ordner seg

EDIT:
For sikkerhets skyld - første del av innlegget mitt var en spøk

Takker forresten for at du klarte å navnsette problemet mitt, da kanskje klarer jeg å gjøre det litt enklere for terapeuten, psykiater eller psykolog neste gang. Kan tro hvor vanskelig de har på å sette en grei diagnose på dette problemet, som jeg har funnet ut oppstår som et resultat av en langvarig psykose - veit ikke om det hjalp deg no mer innen medisineringen eller til å finne ut av hvordan du kan legge fram problemstilling for psykolog/psykiater neste gang - men du hjalp meg i hvordan jeg kan hjelpe terapeuten min ihvertfall.. tror jeg.
Sist endret av paranoy; 20. desember 2007 kl. 21:04.