View Single Post
Lette etter det samme selv for en måneds tid siden. Vi landet på Sharepoint (Ikke min avgjørelse), men fikk noen gode tips fra bekjente underveis.

Jeg spurte etter bl.a. (sitat) "muligheter for setting av lese/skrive-rettigheter for personer(/grupper?), fordeling av saker til ansvarlige personer, åpen/lukket-status, deadlines, etc.".

Antagelig beste tips:

Uten å vite hvilken sammenheng det skal brukes så ville jeg anbefale Jira fra Atlassian.

Superraskt å installere, trenger en JDK (Java) + MySQL... og skalerer veldig godt.

Har støtte for alt du nevner og MYE mer om man ønsker å ta det i bruk. Om ikke så er det heller ikke i veien..

http://www.atlassian.com/software/jira/
"Community

JIRA is free for use by official non-profit organisations and charities (proof of non-profit status is required). There are certain organisations whose purpose is to make the world a better place, and we believe in helping them achieve that.

Community licenses are designed for organisations which are:

* non-profit,
* non-government,
* non-academic,
* non-commercial,
* non-political and
* secular
in nature, that would not otherwise be able to afford JIRA. If your organisation is philanthropic in nature then you probably qualify."

Trial lisens kan genereres on the fly på siden deres ..
Vis hele sitatet...
Ellers ble både Bugzilla og Jitterbug nevnt, men disse er laget hovedsaklig for bugtracking. De kan funke likevel, da.