View Single Post
Man KAN få halliser av brunt! Det kan jeg fortelle deg fra førstehånds erfaring.
Har aldri fått noen heftige halliser av å røyke, men husker en dag jeg spiste 1,5 brunt.
Inntok hele greia på morran før jeg skulle på skolen (vi hadde prosjektdag av noe slag og ingenting egentlig å gjøre) og tenkte dette hadde vært en fin anledning til å prøve å spise ettersom at rusen kan vare litt i lengste laget og derfor er ikke noe å gjøre på dager hvor jeg bare er våken 7-8 timer.

Jeg spiste 1,5g brunt mellom 2 kjeks og sjokoladepålegg (40 sekunder på høy effekt i mikroen) og skylte det hele ned med litt over en liter juice rundt klokken 8. Klokken 8:40 satt jeg i en skoletime og helt ut av det blå kjente jeg at verden gikk hakkete når jeg la hodet bak (den følelsen glemmer jeg ALDRI!). Var litt lettet over at det funka og var veldig fornøyd med den daværende rusen. Den ble mer og mer intens etterhvert og jeg ville bare at den skulle stoppe og gå ned igjen! Men neida. Den ble mer og mer intens og gikk over til det ubehagelige til tider. Jeg gikk meg vill på skolen, gikk og satte meg i feil klasserom uten å merke det selv før noen sa ifra, greide ikke å føre en normal samtale, fikk latterkrampe helt uten videre og sovnet over alt.

Men hvertfall... Den hallisen jeg husker best og temaet i dette innlegget... Jeg ser "Ivar" gå bortover gulvet. Jeg ser helt klart at det er "Ivar". Men nei, det var jo "Knut"! Jeg ser jo helt klart at det er "Knut"! Eller kunne det være en lærer...? "Ja, det er nok en lærer! Jeg ser helt klart at det er lærer!" Hver gang jeg prøver å se for meg ansiktet hans i ettertid er det bare en lærer. Det er ikke noe ansikt. Det var bare en lærer og sånn var det. Hele opplevelsen var i heftigste laget og jeg sovnet på flekken når jeg kom hjem. Når mamma vekte meg så kjente fortsatt at jeg var stein (og da var klokka 11 på kvelden!), så jeg prøvde å utveksle minimalt med ord med henne før jeg gikk å la meg igjen. Og når det gjelder hallisene mine... Det var ikke slik at jeg bare så feil et par ganger. Ansiktet FORANDRET seg faktisk etter hvem jeg trodde det kunne være. Hele dagen er et stort blurr når jeg tenker tilbake på den nå(og det var den dagen etter og forsogvidt), men har fortsatt noen små morsomme historier fra den dagen som jeg fortsatt husker.