View Single Post
Sitat av emphi
Sillun: Nydelig "jeg gir opp post" du hadde der. Flott at du istedenfor å prøve å svare saklig for deg, isteden kommer med tørr sarkasme og anklager meg for å svadifisere dine innlegg. Flott og saklig du.

Så skjønner jeg nå at jeg sansynlghvis aldri kommer til å nå fram til deg uansett, ettersom du nekter plent å svare på kritikk, og fordi det virker som du er for stolt til å gi deg og inrømme at du har tatt feil. Mulig jeg tar feil, men jeg gidder altså ikke diskutere mer med deg, ettersom det eneste du har gort i dine svar til meg er å rable surball og lurt deg unna å svare saklig.
Vis hele sitatet...
Hvorfor i alle dager skal jeg være saklig i det hele tatt når selve grunnlaget for religionen til klimahysterikere er grundig tilbakevist?

Basisen i Gores og IPCCs propaganda er: Økt andel CO2 i atmosfæren gjør planeten varmere.

Dette er grundig tilbakevist.

Når da hysterikerne fortsetter å koke suppe på en spiker som har rustet vekk for lengst så må jeg da få lov å drive litt ap med dem?

Men okay, du skrev: "I mine øyne har Gore gjort mer enn nok, så å kritisere han for å fly når han kunne ha syklet eller gått, vel, det blir bare feil. Hvordan skal han ellers få promotert filmen, dratt rundt og holdt foredrag? Han er en budbringer, og om han får fram budskapet vil alle andres innsparinger veie opp for hans "utskeielser", og vel så det."

MEN BUDSKAPET HANS ER JO EN LØGN!

Har du lest hva den engelske dommeren sier? At påstanden om sammenheng mellom økt andel CO2 i atmosfæren og jordens middeltemperatur er FEIL?
Det er jo nettopp den påstanden som er hjørnesteinen i Gores og IPCCs påstander.

Al Gore er et rasshøl som har klart å dupere Nobelkomitéen.

Siden du virker som relativt oppegående i og med at det du skriver kan tolkes som at du vet at Al Gore farer med propaganda "for den gode sakens skyld":
Propagandamakere tror dessuten sjelden på sin egen propaganda.