Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av LoveToGrow
Jeg skjønnte du ikke brukte Substral mann=), men det jeg mener er at med mindre du finner Nitrogen, Fosfor Og kalium hver for seg vil det aldri bli opptimalt for planten=/

Derfor jeg bestandig har ønsket at en eller annen forhandler skal begynne å føre disse 3 primær næringene separat i pulverform. Kan vel bestilles fra usa/england men blir vel noe dyrt?

Hvor lenge har den vært i blomst? Siden jeg kjenner strainsen din, vil jeg mene å huske at den vil vokse til og med 3 uke i blomst. Skulle toppen komme for nærme pæra, kan du enten strekke den ned som du sier eller "supercrop" som det kalles. Dette vil stresse planten noe, men det er da bedre enn å brenne hovedbudsen=)

Men den er blitt utrolig fin den jenta der! Det skal du ha!
Vis hele sitatet...
Emmaljunga vekstnæring heter den jeg bruker. Noe svensk opplegg.
(N)17mg/l (p)5,4mg/l (k)13mg/l + micronæring.

Har lagt ut 8 nye bilder som blei tatt i går etter 4 uker i blomstringfasen, Check it out . Kun mobil bilder fortsatt :/ Det kommer ikke med på bildene men jeg tror krystaller begynner å dekke de øverste bladene

Hvis noen lurer på hva slags oppsett jeg bruker så har ett stykk skap, 1.7m høyt. Sikkert 70-80cm bredt. 4 vanlige pc vifter montert forskjellige plasser i skapet.
Har en vanlig 400W HPS lampe som står på 12timer i døgnet. Temperaturen ligger på 22-30 hele døgnet.
Jeg vanner med 2-3 dagers mellomrom, alt etter hvor lett potta er. Næring har jeg vært utrolig forsiktig med til nå.

Er det noen her som har erfaring med White widdow? Etter det jeg har sett på bilder så ligner mine blomster utrolig mye på mange WW'er jeg har sett.
Sist endret av Cybergasm; 30. oktober 2007 kl. 09:08.