Tråd: Groguide
View Single Post
Det at Solveig bøyer bladene inn mot midten tror jeg bare er for å lage sitt eget lille miljø rundt bladene, er langt fra samme miljø rundt bladene som det er i rommet. Ville heller ikke gjødslet så små planter, da det mest sannsynlig er tilstrekkelig med næring i jorda for hvertfall 14 dager under lystøffrørlampe. Det kan også stemme som nothern light sier, du kan ha feil ph enten i medium eller vann og dette kan enkelt sjekkes med en fattig ph test fra dyrebutikker med fisk=) Hvertfall ph'en i vannet, er ph'en over 7 vil det blokkere røttene slik at de ikke kan ta opp næringen som er i jorden.

Slike svidde merker som du ser på siri, kan i veldig mange tilfeller være feil gjødsling, planten din vil ha fosfor og du gir den nitrogen, da vil den bli brent av den høye konsentrasjonen av nitrogen som er i jorda, dette kan skje mellom alle typer gødling, jeg skulle ønske det var noen som førte alle næringer separat og gjerne i pulverform for mest mulig nøyaktighet.

Det kan godt hende at i enkelte tilfeller vil co2 øke total høsting også, men det som er poenget mitt med co2 er at, verdens største buds uten co2 er like stor som verdens største buds med co2. Du KAN oppnå like høy høsting uten co2 som med.

Og ja jeg gir kanskje ut endel informasjon, men når ble det ulovlig? Mener også at pr. dags dato har feakforum crew aldri hatt forespørsmål om ip utlevering, og jeg forventer faktisk en pm dom medmennesklihet om det skulle bli spurt om det.
Sist endret av LoveToGrow; 9. oktober 2007 kl. 22:09.