Tråd: Fake ID-kort
View Single Post
Nå har jeg forresten "eksperimentert" litt med de gammle bankkortene mine.
Konklusjonen er:
Det går! Men det er mye arbeid!

1. Ta et gammelt bankkort
2. Tygg på en kant, eller bruk en nål, for å løfte bort det øverste laget med plast-papir
3. Riv av hele papiret (det henger godt, men du kan bruke neglelakkfjerner, selv om du risikerer å skade selve kortet)
4. Ja, magnetstripa går også av.
5. Nå har du et kort uten magnetstripe!!!
6. Bruk en liten rund neglefil av metall (ikke papp) og fil bort det nummeret du ønsker å forandre på
7. Fyll igjen hullet med blankneglelakk, la det tørke i 3 - 7dager (kommer ann på neglelakken!)
8. Bruk en penn, i samme farge som resten av tallene i fødselsdatoen, ta deg _god_ tid, og lag tallet så naturtro som mulig! (med mindre du har en printer som kan skrive tallet for deg)
9. la dette tørke i en dag (penn tørker sakte på neglelakk)
10. Kjøp en rull med blank klebre-plast (ikke den med hvit-skjær, men den helt blanke!)
11. Finn en sort og helt flat teip (eller bruk veldig tynnt sort papir) klipp det til slik at den blir like lang og tykk/smal som magnetstripa, lakk den med blank lakk på den siden som skal være opp, og lim den fast på kortet
12. Legg på plasten! (pass opp for luftbobler og ujenvheter)

Vips! Du har deg et falskt id!

Jeg har ikke prøvd med nyere bankkort, de som har en glossy overflate med "holo"-mønster på.
Og jeg har ikke fått det perfekt, tallene er veldig vanskelig å få helt perfekte. Og pastikken er vanskelig å legge på...
Men det funker nok dersom du bruker det for å slippe inn på en bar med dårlig belysning.
- Ikke det at jeg har prøvd.
Men jeg har sammenlignet det med de andre bankkortene mine, og det såg ikke så værst ut!
Men du trenger nok "et par" bankkort til å øve deg på, før du får det bra.
(HiHi! Også trenger du masse "woman items" :-P)


Ps.:
Jeg er ikke ansvarlig om du blir tatt med falskt id, ødelegger bankkortet ditt eller driter deg ut på noen som helst annen måte!
Og jeg ønsker heller ikke å oppfordre noen til å bruke falskt id.